Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 31 jan 2012 20:09 - 01 feb 2012 19:16#1av Ronnie Lidström
Serviceelektriker stämmer väl bäst för mig då.
Är "reparatör" på ett fastighetsförvaltningsbolag ( heter det så ??) och byter/lagar/servar det mesta som kan gå sönder/bli slitet/föråldrat åt i huvudsak en stor kunds bestånd, inte bara el,utan även värme, vvs och lite snickerier.
Men även åt ett par andra mindre kunder, där i huvudsak mindre utökningar och service.
Magnus skrev: Serviceelektriker stämmer väl bäst för mig då.
Är "reparatör" på ett fastighetsförvaltningsbolag ( heter det så ??) och byter/lagar/servar det mesta som kan gå sönder/bli slitet/föråldrat åt i huvudsak en stor kunds bestånd, inte bara el,utan även värme, vvs och lite snickerier.
Men även åt ett par andra mindre kunder, där i huvudsak mindre utökningar och service.
Så du är alltså en hustomte med license to kill, eller jag menar licens att skruva med el.
Jag saknar utbildare/föreläsare då jag inte tycker dessa passar under lärare som man förknippar med skolan.
Sedan vore det kanske bra att ha med en kategori "annat elarbete" för det som inte passar in någon annanstans.
Satte min röst på serviceelektriker men jobbar egentligen som servicetekniker. Sysslar med Data,Video,El och en del PLC på betalanläggningen för Öresundsbron. Har tidigare varit på hela förbindelsen(Bro + Tunnel).
Har varit elnörd sedan 1973 på alla möjliga sätt .Just nu som servicetekniker på en förbindelse mellan Swe-Dk
Han där Sponten ska ni inte lyssna för noga på, han läser för mycket tidningar med seriefigurer i och ser på tok för många filmer från Hollywood. Inte bra för en ungtupp som tror på allt han ser på Tv...=D
Tänkte att den här tråden kunde vara en lämplig start för min karriär som färsking här på forumet.
Egen företagare inom elinstallation/service och sen har vi mycket brandlarm för tillfället. Snart hoppas vi även på att dra igång med mer styr och regler. Vi är fyra st och en inhyrd för tillfället. Är ute efter att anställda en till inom en månad