Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Hej på er!
Drar igång en ny tråd, jag saknat.
Om man vill skriva något som inte har med el att göra, men att man ändå är elektriker.
Får se om den blir kvar.
Har tänkt mig att bara några sidor sparas och sedan får datorn eller någon vakt ta bort meddelanden.
Jag har en android lur.
När jag går in på Fluxio och ska backa, så brukar det inte hänt något efter 20 tryckningar.
Det är Chrom jag använder.
Om jag stänger helskärmsläget och trycker på menyn, så går det stänga alla flikar och öppna en ny.
Det går mycket fortare.
Har just tittat på någon stans i Sverige.
Janne Karlsson blev Loffe med Svenska folket. Men jag tycker att det som dom visar är att alla blir glada av att äta och festa med andra. Oavsett ålder.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 11 jul 2015 18:57#7av Ronnie Lidström
Flyttade tråden till kategorin Offtopic /Moderator
Om vi nu ska snacka om vad som helst här så kan jag meddela att jag håller på att natta sista ungen nu och sen ska jag sätta mig ute med en kall öl å slappna av en stund :tummeupp:
Stefan Ericson skrev: Michelle!
Tyck om dig själv för ingen annan gör det, har varit mit ordspråk sedan 80 talet.
Jag ogillar inte dig Stefan, alls. Jag hoppas verkligen inte att du har den uppfattningen för så är verkligen inte fallet. Däremot så är man väl inte stromförtjust i alla människor alla dagar i veckan. Mitt inlägg hade dock inget med något sånt att göra.
Intressant att få se statistiken, Ronnie! Dags för ny "Veckans fråga" snart?
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 16 aug 2015 19:17#20av Mikael Malmgren
Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder, ESA samt projektledning och entreprenadjuridik.