Decklights, markspottar sökes

08 maj 2014 18:09 #1 av Isak Rönnqvist
Som rubrik lyder.

Söker spottar för infällnad i trall.

Är övertygad att hidealite är bra på detta område precis som deras övriga armaturer.
Dock ligger priset på ca 400kr spotten ut till kund och det är svårt att motivera detta till kund då de googlar fram armatur kit 10-pack från typ jula för samma pris.

Hört med ahlsell om deras "budget" a-collection, men de verkar inte ha något att erbjuda.

Det ska vara LED spottar och styckvis, så jag kan använda jolly och fördela armaturerna efter eget tycke.

Förslag?

Malmbergs etc?

Prisbilden gärna nära 100kr spotten.

Tack för att ni hjälper till och bidrar med era erfarenheter.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

08 maj 2014 19:31 #2 av Patrik Hedlund
Såna kit är helt enkelt dyra. Solar har Highline, men dom är inte heller gratis direkt.

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

08 maj 2014 19:34 #3 av Gunnar Stenquist
Hej
Ett bra sätt att sälja in riktiga grejor är att låta kunderna köpa det billigaste de hittar, För nästa gång inser de att det finns skillnad inte bara i pris
Mvh Gunnar

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

08 maj 2014 20:17 #4 av Alexander N
Hide-a-lite har ju sitt "billig-kit" i form av: DECKLIGHT POINT KIT E:7451270 ~150:-/spot
Endast 0,5w styck så ger inte särskilt mer än lite markeringsljus.

Designlight
har liknande kit fast 1w led så lite bättre. Men det är med snabbkopplingar då.
Jag har faktiskt satt några www.designlight.nu/index.php/generell-oe...7-outdoor/65-p-118ss i trall. Bra pris, ljus och montering men dock är dom egentligen för takmontage. Är IP65 så enligt mig bör dom klara att sitta i skydd utmed en husvägg, vad anser ni?

Maxel har ett par med. Jag har bara använt deras "Eris 3w". Satt den i samband med mindre 1w (ex. markeringsljus vid trappor) och använt den för att få en slags fasadbelysning, den klarar faktiskt att trycka ljuset ~2m helt ok. Mkt lätt montering med seriekoppling 700mA så du kan slänga in ett bra gäng på en Jolly och dimra om du vill.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.040 sekunder

Senaste foruminlägg