Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476

Karma ?

02 dec 2014 19:03 #1 av Electrum
Karma ? skapades av Electrum
Jag undrar lite vad denna Karma betyder?

Hur ska den användas, vad är budskapet.

Jag nådde minus ett i Karma efter 8 inlägg eller något sådant, ska jag tolka det som att jag har gjort löjliga inlägg och min medverkan i forumet inte är önskvärd?

"Varde ljus"                                                                                 Frilansare med AL
1 Mosebok 1:3

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

02 dec 2014 20:42 #2 av Bo Siltberg
Svar från Bo Siltberg i ämnet Karma ?
Karma är ett slags "Gilla", som komplement till Tack-knappen. Det är inte uttalat hur dessa ska användas, det är ju ingenting som ska styras... Jag har personligen tolkat Karman som ett lite mer "långsiktigt" värde, att man under längre tid bidragit. Att du fått -1 ska du inte tolka, ännu, kanske om du får -10 :) Om man skulle beräkna värde per inlägg så ligger du i topp tycker jag. Fortsätt så.
Följande användare sa tack: Mikael Malmgren

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
02 dec 2014 21:12 #3 av Mikael Malmgren
Svar från Mikael Malmgren i ämnet Karma ?
Jag fattade inte heller...men den som frågar får svar.

Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder, ESA samt projektledning och entreprenadjuridik.

Mikael Malmgren Installatörsbehörighet: A

www.elektroinvent.se

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Sidan laddades på: 0.047 sekunder