Jag har bara ett litet litet FoU-bolag så jag behöver inte så mycket, har nätbaserade Visma eBokförning, 89:-/månaden. Räcker för det jag behöver i nuläget.
Finns även eEkonomi kostar 149:-/mån här finns fakturering mm mm.
Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder samt projektledning och entreprenadjuridik.
Jag kör med BL Administration från Björn Lundén. Man köper de delar man vill ha, jag har BL Bokföring och BL Fakturering Plus. Mycket lätt att komma igång med och supporten är kanonbra. Bra faktureringsdel med artikelregister och möjlighet att läsa in prisfiler med rabattbrev från leverantörer. Mycket enkel ROT/RUT-fakturering med bra och enkel kundreskontra. Begäran om ROT/RUT fråna skv går jättesmidigt och enkelt, programmet gör en fil som du enkelt laddar upp på skv hemsida sen är det klart. Sen har jag köpt till bokföringssupport för strax under tusen spänn per år, då får man vid behov hjälp med bokförings-, boksluts-, moms- och deklarationsfrågor. Kanonbra! Jag är mycket nöjd i alla fall.
Hallå!
Ska till och starta elfirma, många svar här är en aningen lite gamla.
Så min fråga till er som kört ett tag ska jag välja Hantverksdata, som fakturerings program?
Hur funkar det med bokförings programmen till hantverksdata?