Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476

Schneider-märke på Exxact, vara eller icke vara?

Omröstning: Vad tycker ni om Eljos Schneider-märke som sitter i höger hörn på deras strömställare?

06 okt 2011 19:26 #1 av Patrik Hedlund
Som de flesta säkert har sett så har Eljos nya strömställare ett namn i underkant. Som jag har föstått det så finns det två läger angående detta, dels de som tycker att det är lite coolt. Likt BMW-märket på en bil så visar Schneider-märket på exklusivitet och kvalité!
Dels de som tycker att det är jättefult och inte alls tycker om det.

Vad anser Du?

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

06 okt 2011 23:04 #2 av Mats Persson
Jag tycker att de borde ta bort det nu direkt på en gång !
Ser ut som en reklambrytare...
Kunder tror ju att man har med sig demoex när man visar olika typer av brytare... Men de är ju också billigast så kanske måste man acceptera lite reklam???

Elinstallatör ABL
Det jag skriver är mina egna tankar och funderingar...Inte säkert att allt stämmer till 100% ;)

07 okt 2011 08:41 #3 av Johan Sponton
Säljarna motiverade loggan med att "Alla andra sätter sitt namn på sina produkter, varför inte vi?".
Själv tycker jag inte om det. Känns billigt på något vis.

Linjemästare

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
07 okt 2011 09:55 #4 av Ronnie Lidström
Jag röstade också Ogilla. Ser fult ut.

Vi använder dock aldrig Exxact så spelar ingen roll :silly:

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

25 okt 2011 21:17 #5 av Johan Ullberg
Om det är bump på kommentarer (har redan röstat) så säger jag att jag aldrig fattade de där som på tidigt 2000-tal lämnade märkeslappen (Tiger, Hugo Boss etc.) kvar nere på slutet av kavajärmen, brukade kommentera nåt' i stil med "du har visst glömt att sprätta bort något där" eller "lappen från kemtvätten verkar sitta kvar på din kavaj Hugo" och lika lite fattar jag detta, speciellt som märket, åtminstone i användar-/konsumentledet, inte är speciellt känt...

/U

25 okt 2011 21:24 #6 av Patrik Hedlund
Har du Lee-jeans och skärp? Drar du skärpet bakom Lee-märket elller bryr du dig inte? (Personligen om jag betalar 1200 kr för ett par jeans så ska märket banne mig synas också :silly: ).

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

26 okt 2011 05:03 #7 av Johan Ullberg
nope, har ingen aning om hur mina "läderlappar" ser ut på jeansen , för de har alltid legat bakom skärpet. Ja, folk har olika uppfattning om sådana saker, vore trist annars - inte mycket till diskussion då, men jag är helt inne på att verka utan att synas...

/U

23 nov 2011 16:33 #8 av Patrik Hedlund

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

23 nov 2011 20:34 #9 av Richard
Märket sitter väll bara på 1-facks ramarna.....

Men tycker deras förhöjningsramar är ruskigt klumpiga.... (varför har jag dessa hemma i källaren???)

23 nov 2011 20:37 #10 av Patrik Hedlund
Jepp.

Ja, jag måste faktiskt hålla med. Åtminstone till tvåvägsuttagen, jag minns inte att det såg lika klumpigt ut med Trend och utanpåliggande ram.

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

05 jan 2012 22:21 #11 av Wiktor Ahlander
Håller med om klumpigheten i EXXACT´s UTP-ram för 2-Vuttag! Den sticker ut alldelens för långt från väggen! då var trend bättre! :)
kanske är skillnad på primo och basic uttagen? har inte provat basic själv :)

Det ska se proffsigt ut!

06 jan 2012 09:00 #12 av Marcus Lundström
Jag har använt exxacten nu ganska mycket och börjat vänja mig. Tycker faktiskt att trend börjar se lite gammaldags ut. De utanpåliggande ramarna kompenserar sitt något klumpiga utseende med att de är mycket trevligare att installera, även loggan stör mig inte så mycket längre, inte heller den blank-vita färgen. Allt är en vanesak helt enkelt, jag tycker numera om exxacten.

07 jan 2012 23:51 #13 av Patrik Hedlund
Ja, Trenden har ju hängt med sedan 1987 så man får ge den lite tid. Plus att de kanske får göra lite småförändringar.

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Sidan laddades på: 0.075 sekunder