Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Schneider-märke på Exxact, vara eller icke vara?
Omröstning: Vad tycker ni om Eljos Schneider-märke som sitter i höger hörn på deras strömställare?
Som de flesta säkert har sett så har Eljos nya strömställare ett namn i underkant. Som jag har föstått det så finns det två läger angående detta, dels de som tycker att det är lite coolt. Likt BMW-märket på en bil så visar Schneider-märket på exklusivitet och kvalité!
Dels de som tycker att det är jättefult och inte alls tycker om det.
Jag tycker att de borde ta bort det nu direkt på en gång !
Ser ut som en reklambrytare...
Kunder tror ju att man har med sig demoex när man visar olika typer av brytare... Men de är ju också billigast så kanske måste man acceptera lite reklam???
Elinstallatör ABL
Det jag skriver är mina egna tankar och funderingar...
Säljarna motiverade loggan med att "Alla andra sätter sitt namn på sina produkter, varför inte vi?".
Själv tycker jag inte om det. Känns billigt på något vis.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 07 okt 2011 09:55#4av Ronnie Lidström
Om det är bump på kommentarer (har redan röstat) så säger jag att jag aldrig fattade de där som på tidigt 2000-tal lämnade märkeslappen (Tiger, Hugo Boss etc.) kvar nere på slutet av kavajärmen, brukade kommentera nåt' i stil med "du har visst glömt att sprätta bort något där" eller "lappen från kemtvätten verkar sitta kvar på din kavaj Hugo" och lika lite fattar jag detta, speciellt som märket, åtminstone i användar-/konsumentledet, inte är speciellt känt...
Har du Lee-jeans och skärp? Drar du skärpet bakom Lee-märket elller bryr du dig inte? (Personligen om jag betalar 1200 kr för ett par jeans så ska märket banne mig synas också ).
nope, har ingen aning om hur mina "läderlappar" ser ut på jeansen , för de har alltid legat bakom skärpet. Ja, folk har olika uppfattning om sådana saker, vore trist annars - inte mycket till diskussion då, men jag är helt inne på att verka utan att synas...
Håller med om klumpigheten i EXXACT´s UTP-ram för 2-Vuttag! Den sticker ut alldelens för långt från väggen! då var trend bättre!
kanske är skillnad på primo och basic uttagen? har inte provat basic själv
Jag har använt exxacten nu ganska mycket och börjat vänja mig. Tycker faktiskt att trend börjar se lite gammaldags ut. De utanpåliggande ramarna kompenserar sitt något klumpiga utseende med att de är mycket trevligare att installera, även loggan stör mig inte så mycket längre, inte heller den blank-vita färgen. Allt är en vanesak helt enkelt, jag tycker numera om exxacten.