Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476

Nyheter till ED-WA!!

14 mar 2011 20:09 #1 av Patrik Hedlund
Har ni sett att det numera finns två stycken regelfästen till ED-WA? Ett vanligt och ett långt som man kan sätta mellan två reglar och på så sätt kunna placera dosan vart man vill emellan. (Men jag vet inte jag, tanken är ganska god, men...)

Tänkte att det kanske är relevant för Rikard. :tokig: :rulla:

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
04 apr 2011 17:32 #2 av Ronnie Lidström
Jag hade en säljare från ED-WA på besök på firman för några dagar sen. Han visade detta regelfäste samt ett för att sätta takdosor i glesen.

Ser fina ut. Men så länge ingen grossist har de hemma så är det knappast nåt som kommer sälja speciellt mycket av tror jag. Och så passar den ju givetvis bara med deras dosor. Inga VP2or här inte :unsure:

ED-WA är ett litet företag som tillverkar sina produkter i Sverige (nästan alla iaf tror jag). Så egentligen borde man ju handla mer av dom bara för det!

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.051 sekunder