Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 13 apr 2014 18:33#1av Ronnie Lidström
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
Fick rycka ut idag till en lägenhetsfastighet. En av huvudsäkringarna i källaren vad brända och glappade så hela huset blinkade. Inget konstigt eller ovanligt med det, men det var en smältsäkring som jag inte sett förr.
En pigg i mitten på säkringen och hål i passdelen. Storleken är kanske gänga 4? 80A
Finns det att köpa sådana här säkringar fortfarande någonstans?
Kan det vara en sån här...I så fall har nog
www.chscontrols.se
Bilagor:
Last edit: 14 apr 2014 03:42 by Ronnie Lidström. Orsak: Infogade bilden inlägget
Jag tror också att Diazed IV är en god gissning:
www.storel.se/diazedsakring/ifo/476480/d...500v/product/2011210
Jag brukar föreslå mina kunder att skaffa en reservpropphuv, gänga IV. Det är lätt att tappa en huv vid säkringsbyte och då kan det ta lång tid att komma igång igen om man inte kan bryta t.ex. en servis.
Thomas Löfquist skrev: Jag brukar föreslå mina kunder att skaffa en reservpropphuv, gänga IV. Det är lätt att tappa en huv vid säkringsbyte och då kan det ta lång tid att komma igång igen om man inte kan bryta t.ex. en servis.
Även säkringselementen är bra atr spara vi ev byten.