Elmässan, Elfack 2017 i Göteborg

10 jan 2017 12:38 #1 av Ronnie Lidström
Nu börjar det dra ihop sig! Snart dags för den riktiga elmässan i Göteborg.

Vilka ska dit?

Jag har bokat nu för hela firman. Vi kommer torsdag 11e och reser hem söndag 14e. På torsdag kväll brukar T2 ha en fest för alla "certifierade". Vill nån träffas så lär vi vara där, eller på själva mässan under fredag.

-> Elfack, Svenska Mässan, Göteborg 9-12 maj 2017

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

10 jan 2017 15:10 #2 av Magnus Johansson
Finns där någon som är sugen på att ställa ut något, men som inte vill ta kostnaden helt själv?
Jag söker någon mindre leverantör som vill ställa ut, dela bås med.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

12 maj 2017 13:19 #3 av Fredrik Sjödin
Vad tyckte ni om Elfack 2017?

Själv har man genomfört runt 3 seminarier om dagen och haft montertjänst. Det känns som att Elfack fått upp självförtroendet igen efter några tunga år.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

12 maj 2017 19:21 #4 av Michell Martic
Jag fick inte gå... :( Eller fick, men avböjde demonstrativt för att markera till min chef att jag är missnöjd... :angry:







...men det va jag som fick sitta hemma... Antar att jag verkligen visade henne... :smack:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

12 maj 2017 19:44 #5 av Richard
Nja. Ni missade inget. Inga större nyheter.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

12 maj 2017 19:47 #6 av müssli
Blev glatt överraskad av Plejd som kommer med en gateway och lite annat lull-lull. Köpte hem ett gäng dosdimmers och aktorer för att "öva" hemma. :)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 maj 2017 13:54 #7 av Marcus
Trevlig mässa. ABBs monter är som vanligt rätt stor ;)

Fin Tesla på plan 2, borde stå hemma hos mig :klapp:

Allmänt trevligt helt enkelt, en del öl och andra frestelser fanns såklart.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

18 maj 2017 12:27 #8 av Ronnie Lidström

müssli skrev: Blev glatt överraskad av Plejd som kommer med en gateway och lite annat lull-lull. Köpte hem ett gäng dosdimmers och aktorer för att "öva" hemma. :)


Jag blev också imponerad av allt som ska komma till Pleid. Massa fina funktioner som är på gång till nya programvaran som kommer till hösten :tummeupp:

Hittade också ett fint LED-drivdon som dimrar genom att sänka konstantströmmen istället för PWM, vilket ger en mer flimmerfri dimring.

Dock går drivdonet ej att köpa förrän i september. Dom skulle skicka en till mig nu för demo så jag kanske återkommer med en recension..

Fabrikat/enr:
Något är dolt för gäster. Vänligen logga in eller registrera dig för att se det.


Flera nya spottar från Designlight också på gång.. Jag är mest sugen på Q-15/16 som kommer om några veckor!

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.045 sekunder

Senaste foruminlägg