Marknadsundersökning:
Vad brukar ni betala och hur lång är kursen då?
Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder samt projektledning och entreprenadjuridik.
Skulle vilja uppmana alla som ska köpa Första Hjälpen HLR utbildning att se till att de får med vägledning vid elskada eftersom det är en stor risk i vår yrkeskategori.
Det är tyvärr ett ämne som många inte känner till så kräv det när ni ska ha en utbildning.
EUU Box 545, 611 10 Nyköping,
tel direkt 0155-29 29 25, mobil 070-695 69 06,
Välkommen till vår hemsida
www.euu.se
Jag ställer frågan för då jag tittar på att börja genomföra utbildningar i mot fackområdet.
Dels för att jag har kunskap inom både första hjälpen och HLR-D och varit ute och arbetat på festivaler, konserter idrottsevenemang med första hjälpen. Nu finns också möjlighet för mig att certifiera mig som FH-instruktör. Dels även för att jag har kunskap från vår bransch, både vad gäller arbetsmetoder, skador, föreskrifter, standarder, instruktioner och rekommendationer. Funderade på om utbildningen kunde genomföras från den synvinklen.
Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder samt projektledning och entreprenadjuridik.