Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 26 sep 2015 15:57#1av Ronnie Lidström
Den Tyska kopplingsur tillverkaren - Hugo Müller har ett sånt här ur för dosa.
Tyvärr så verkar det inte finnas nån Svensk återförsäljare av just detta kopplingsur..
Men.. Det kan köpas från Conrad.se
Är det någon som vet hur man ställer in ett Exxact astrour?
Sitter på lat 63,9 long 19,75 . Trodde i in enfald att det skulle vara lika enkelt som med Hagers vanliga ur men ack vad jag bedrog mig..
Exxact-astrouret är rena dyngan. Ring Schneider, dom sitter på någon lathund hur man ska ställa in tidsförskjutningen för tändning och släckning beroende på geografisk placering. Det som står i manualen stämmer tydligtvis inte..
Tro inte heller att den tänder eller släcker direkt när du ställt in allt. Det tar ett par dagar innan "den anpassat sig" eller hur det nu var Schneider-killen uttryckte sig. Jo jag tackar.. Fantastiskt bra att man inte får kvitto direkt på om det fungerar eller inte.