Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 21 okt 2013 21:00#1av Ronnie Lidström
Sidan körs nu på en för gammal version av Joomla samt en ännu äldre version av forumprogrammet. Går inte riktigt att uppdatera på ett smidigt sätt därför är det bäst att göra en nyinstallation..
Arbetet med Fluxio V2.0 kommer att påbörjas så smått vid sidan av denna version. Då jag har begränsad "fritid" så kommer det förmodligen att ta ett bra tag dock..
Ni kan däremot redan nu gärna komma med förslag på vad ni vill se för tillägg/förändringar, både funktionsmässigt och utseendemässigt, på nya Fluxio.
Ni som är grafiskt händiga får också gärna skicka in bilder/logos osv..
Tycker att det är för få artiklar. Kanske kunde funnits en funktion för att ladda upp för granskning och efter godkänd granskning publicera.
Skulle även önska att redan vid registrering så ska man anmäla sig som företagsrepresentant. Att det markeras med en extra symbol bredvid namnet eller något.
Ett galleri så man kan visa vad man håller på med,få/ge inspiration eller senaste ful-el fyndet.
Så det inte behöver skapas en ny tråd för sådant. Kanske finns det nån färdig lösning som synkar mot alla fotoappar som finns numera (instagram?) så allt som märks med #fluxio.se kommer hit direkt?
Mobilanpassad version? Sidan renderas i och för sig konsekvent i iOS för mig men på min Android är det ofta olika storlekar på texten i inlägg och rubriker