Nån som har nått tips på hur man kan mäta ström med en tångampermeter utan att lossa några kåpor på centralerna? Såg en sorts propphuvud man satte en säkring i, och i de propphuvudet stack de ut en kabel där du kubde mäta med tången. (Inget hemmabygge). Vet ni om de finns nått sånt idag?
Det går att göra en sådandär mätsäring med kabel själv om man skulle vilja. Dock inget jag direkt rekomenderar. Det går ju somsagt även att ha en vanlig säkring i samtidigt.
Ja de är dyra! Allting till Gängsärkringcentraler är dyrt!