Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 01 mar 2014 11:22#1av Ronnie Lidström
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
Hur var det nu med zonerna igen :tokig:
en nyfiken fråga. finns det något eluttag som möjligen skulle kunna göra det där tillåtet? kan ändå inte tänka mig det, zon 0 ska väl ändå vara helt fri från sådant?
Med avseende på kapslingsklassen så räcker det med IP44 för uttaget sitter faktiskt i område 1, men du lär få svårt att hitta ett sådant som håller IP44 med sladden i - det går alltså inte att använda uttaget. Dessutom sätter reglerna P för detta, inga uttag i duschen!
följd fråga! var får jag zon 0(i själva dusch/badkar) zon 1 (60cm) zon 2(60cm ifrån zon 1) zon 3 (120 cm ifrån zon 2)? helt hundra på att jag sett en skiss på detta någonstans!