Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476

trodde man sett det mesta !!

15 nov 2012 19:28 - 15 nov 2012 19:41 #1 av Magnus

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
Var och jobbade med en husrenovering idag (hus från 75) och skulle flytta några strömställare och dra in ny fk till några armaturer, men det gick inte så bra. Fkn var helt stum när jag drog i den och sen när jag försökte styra in dragfjädern i rörutloppet i taket där armaturer satt så fick jag bara in den 30 cm.
Tänkte det är bara upp på vinden och gräva spån och se vad som hänt med röret, sagt och gjort på med munskydd och upp på vinden och vad hittar jag, jo en apparatdosa som ligger längst ner i spånet fylld med gjutharts, ja vad säger man!!!

Bilagor:
Följande användare sa tack: Ronnie Lidström, Patrik Hedlund, puttrix

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

22 sep 2013 11:01 #2 av Aron Wiking
hehe grattis!

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
27 sep 2013 05:27 #3 av Ronnie Lidström
Haha.. ja jösses.. Undra hur man tänkte där?

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

28 sep 2013 10:31 - 28 sep 2013 10:32 #4 av Johan
Svar från Johan i ämnet trodde man sett det mesta !!
Han hade väl inget doslock.... :D

Sidan laddades på: 0.146 sekunder