Troligen så var väl tanken undertak. Men ändå?
Rätt dåligt klammrat. Dåligt anslutet emot Ted dosorna och dessutom är det Snett!
Hade någon tänkt lite så hade man sluppit snedda över ena slangen dessutom. Detta väl synligt på en mycket välbesökt Frisersalong.
Vi ska nog ha överseende att min kamera gör faktiskt installationen lite snyggare än vad den är.
Ska jag vara ärlig tror jag du är lite yrkesskadad, visst snyggt var det inte, men kolla taket i övrigt, ventilationen stjäl nog mer fokus från gemene man.. Undertak kommer nog när tillräckligt många skallar är friserade och fönade..
Udda lösning med synlig flexslang som avviker från takfärgen. Känns nästan som den har beställts av någon inredningsdesigner eller liknande som fått en snilleblixt och försöker återskapa någon slags knoppledning (look-a-like).
De övriga installationerna på väggen är ju normala.
Jag har inte satt min fot i lokalen mer än fått håret lite nerklippt så inte min installation som sagt.
Det har sett ut såhär i ett par år och säkert mer.
Det ser ut som vanlig slang "Rör som PMflex säger".
Ja allting annat ser ju helt enligt yrkespraxis ut. Fast jag undrar varför man inte haft stutsar in till dosorna och klammer avståndet är ju rätt så illa.
Jag hade nog använt Kabel eller evt vita vprör istället. Men somsagt. kanske var på tal om undertak från första början iofs.