Kalender

28 okt 2016 20:29 #1 av Zebastian Jalkteg
Hej

Vad använder ni för kalender vid planering av jobb osv. Även. Möten. Vill kunna se alla montörer som är ute vad dem gör även om de bokar själva.

____________________________________________________
Egenföretagare
Elteknik i Tjust AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

09 nov 2016 20:10 #2 av Tommy
Svar från Tommy i ämnet Kalender
Har funderat på detta med. Har inga anställda idag men går i tankarna om att skaffa och då skulle en sån här funktion vara guld värt! Funderade ett tag på om det går att synka google kalendrar eller liknande men ej kommit längre än så..

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

09 nov 2016 20:22 #3 av müssli
Svar från müssli i ämnet Kalender
Nu är jag ensam på företaget men i vår idrottsklubb har vi alla en gemensam Google kalender som vi alla kan läsa och redigera.
I min mobil kör jag Business Calendar Pro som kan hantera flera olika Googlekalendrar (Android) men det finns en hel uppsjö att välja på. Jag gillar att man kan redigera enkelt både i telefonen och på datorn.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

09 nov 2016 20:24 #4 av Marcus
Svar från Marcus i ämnet Kalender
Hej,

Google har den funktionen. Går att läsa hur det konfigureras här

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

10 nov 2016 06:51 #5 av Zebastian Jalkteg
Svar från Zebastian Jalkteg i ämnet Kalender

Marcus skrev: Hej,

Google har den funktionen. Går att läsa hur det konfigureras här


Men det är ju inte "vanliga" google kalender väl? Detta är väl tjänsten som dem tar betalt för som detta fungerar på`? Eller saknar jag en knapp?

____________________________________________________
Egenföretagare
Elteknik i Tjust AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

10 nov 2016 07:24 #6 av Marcus
Svar från Marcus i ämnet Kalender
Hej,

Jag hittar följande i min kalender. Jag har en helt vanlig privat google kalender.


Bilagor:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

10 nov 2016 08:52 #7 av Tobias
Svar från Tobias i ämnet Kalender
Jag kör med google kalender. har flera kalenders. använder även googles app med. lätt att dela google docs-dokument för just det jobbet.

Doing fun stuff

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

12 nov 2016 15:33 #8 av Alexander N
Svar från Alexander N i ämnet Kalender
Även vi använder google kalender. Alla har sina egna konton, jag har tex två google kalendrar på mitt konto. En privat och en företaget, sedan delar man företagskalendern med alla i företaget och dom delar sina med dig. Detta blir väl lite krångligare om det är väldigt många användare som ska se allas men vi är en liten firma. Har även gett tillstånd för andra att redigera min kalender så dom kan lägga in planer åt mig.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.114 sekunder