Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum

03 maj 2017 17:05 #1 av joakim
Joakim Nilsson heter jag och studerar vid en yrkeshögskola där jag just nu skriver ett arbete om Kompletterande Skyddsutjämning i bad, samt duschrum.
Arbetet behandlar i vilken utsträckning kompletterande skyddsutjämning utförs eller ej i samband med renovering av bad samt duschutrymmen i hemmiljö, sk. rotjobb hos privatpersoner.

Enkäten innehåller 7 stycken frågor och tar någon minut att svara på. Vore väldigt tacksam om folk från forumet ville delta. Undersökningen är helt anonym.

Enkäten hittar ni här:

sv.surveymonkey.com/r/K6C9F7Z

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

03 maj 2017 17:31 #2 av Ronnie Lidström
Vi gjorde det ett tag men nu på senaste tiden så tycker inte jag att det brukar finnas nånting att skyddsutjämna!

Alla rör som rörmokaren kommer med är av plast osv..

Hur gör ni andra?

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

03 maj 2017 19:08 #3 av Electrum
Jag håller mest tummarna och hoppas att jag inte ska stöta på "problemet" :whistle:

"Varde ljus"                                                                                 Frilansare med AL
1 Mosebok 1:3

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

03 maj 2017 19:34 #4 av Johan
Vi har precis stött på detta problem, ROT renovering av 2 lägenheter. Rörmokarn kör kopparrör, så vi jordar i fördelningslådan till vattnet ( tar jord från badrumsmatn).

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

04 maj 2017 03:36 #5 av Bo Siltberg
Hur räknade ni på risken som gjorde denna skyddsutjämning nödvändig i badrummet?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

04 maj 2017 09:28 #6 av Johan
Vi mätte om Ink rör hade "sann" jord och det hade röret. Och att allt är utanpåliggande gällande vvs

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.054 sekunder

Senaste foruminlägg