Guide till nya Elinstallationsreglerna 436 40 00?

17 jan 2011 22:04 #1 av Ronnie Lidström
Är det någon ide tror ni att köpa nya versionen av Elinstallationsreglerna (med kommentarer)?

Tydligen så arbetas det just nu på en separat Guide-bok (som det var till gamla Elinstallationsreglerna). Kanske bättre att vänta på den?

Släpper de alla dessa böcker bara för att klämma ut lite extra pengar från oss stackars elektriker eller?

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 jan 2011 22:21 #2 av Mats Persson
Ska det komma en separat guide bok? Den köper jag isåfall..
Vägrar köpa den med kommentarer... Va fan, jag har den både i pappersform och pdf.. Tycker dom kunde bjuda på kommentarerna då! :)

Elinstallatör ABL
Det jag skriver är mina egna tankar och funderingar...Inte säkert att allt stämmer till 100% ;)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

18 jan 2011 20:57 #3 av Bo Siltberg
Jag tyckte inte HB 444 var värd pengarna. Majoriteten av kommentarerna var ju plankade rakt av ifrån Blå bokens starkströmsguide !

Jag trodde dessa kommentarer skulle ersätta en separat guide... ska man behöva lägga ut ännu mera pengar :evil:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

18 jan 2011 20:58 #4 av Mats Persson
Tror du inte guiden som ska komma ut är kommentarerna? Fast bara som separat bok?

Elinstallatör ABL
Det jag skriver är mina egna tankar och funderingar...Inte säkert att allt stämmer till 100% ;)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

18 jan 2011 21:02 #5 av Ronnie Lidström
Antar att guiden blir mer komplett. Som den förra guiden var... Kommer väl kosta 700pix :S

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

22 jan 2011 17:15 #6 av Janne Larsson
Hmmm....vi kan väl skramla och låta någon köpa och sen "dela" med sig....*host host* :whistle:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.050 sekunder