Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
Hej.
Jag ska installera min första solcellsanläggning och för att uppfylla kraven så måste jag byta samt flytta elkopplaren i mätarskåpet. Frågan kan mycket väl vara ställd innan, så jag ber om ursäkt i förväg, men vet någon här om det finns någon elkopplare/brytare som är godkänd och passar i hålbilden i mätarskåpet?
Bilagor:
Last edit: 18 maj 2021 18:53 by Ronnie Lidström. Orsak: Infogade bilden i inlägget
jag har för mig att det ska vara en låsbar brytare, tyvärr har jag inte något bra tips på vilken som skulle passa i holbilden, då vi brukar sätta en ny på dinskena i separat kapsling
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 18 maj 2021 18:53#5av Ronnie Lidström