Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476

Dekorramar glasramar

18 nov 2020 21:33 #1 av Electrum
Till Exxact finns det ju en ram i glas (det är väl iofs transparent plast, men men).
Och i den kan man väl klippa till en bit tapet och sätta i?

Och visst fungerar detta även till deras tvåvägsuttag?

Och så huvudfrågan nu...
Finns det andra apparatserier som erbjuder detta, dvs transparenta ramar som går att sätta eget material i, typ en bit tapet.

Jag har en kund som önskar uttag som inte är så stora, och jag har förklarat att alla infällda uttag är lika stora för att de måste täcka över doshålet.
Men så kom jag på denna idé.

Och så tar jag en liten bonusfråga också, är det någon som gjort något med detta system från Exxact, eller annat fabrikat och vill dela med sig av erfarenheter, och gärna bilder.

"Varde ljus"                                                                                 Frilansare med AL
1 Mosebok 1:3

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

19 nov 2020 13:02 #2 av Marcus Johansson

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660

Exxact finns med både en plastram som man kan lägga in tapet i och en i glas som jag inte tror man kan lägga in tapet i.

Tyvärr har jag inte koll på övriga tillverkare, det överlämnar jag till någon annan.

Bifogar även en bild från mitt kök på plastmodellen. Tycker själv det är riktigt stiligt.
Följande användare sa tack: Patrik Hedlund, Rikard Ågren, Electrum, Patrik

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.282 sekunder