EKLK ett minne blott?

28 sep 2012 08:17 #1 av Ronnie Lidström
Enligt en grossistsäljare så ska samtliga tillverkare av kabel sluta med EKLK redan i år!

Till förmån då för EQLQ EXLK och allt vad det nu heter.

Någon annan som hört detta? Använder ni fortfarande EKLK eller har alla gått över till modernare alternativ?

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 sep 2012 08:45 #2 av David olsson
Svar från David olsson i ämnet EKLK ett minne blott?
Jag är väldigt för förändring och gillar nya produkter, men måste säga att jag har svårt att släppa EKLK för alla de nya alternativen...

Sjöhaga EL AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 sep 2012 14:36 #3 av Marcus Lundström
Anledningen att jag hållt kvar i eklk är för att den är billigare. Men finns inget alternativ så.. Jag kommer nog inte sörja direkt, eklk har aldrig varit en favorit.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 sep 2012 16:08 #4 av Peder Myrne
Svar från Peder Myrne i ämnet EKLK ett minne blott?
EQLQ:n går ju att köpa billigare, så det är väl bara en tidsfråga som sagt....

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.036 sekunder