Skulle byta ut en rörelsevakt som pajade häromdagen, lägligt nog hade jag en liggandes, en theben LUXA 101-180, en smart konstruktion med snabbkoppling på separat bottenplatta och som det faktiskt går att få in en någorlunda vettig kabel i. Tyvärr verkade den vara gjord i sämsta sortens återvunnen kinaplast, så de två plastsnäppena som skulle hålla den på plats i överkant sprack direkt
Så det fick bli en fullösning tillsvidare med två skruvar utanför som pressar ihop den....