Vad använder ni för plintar?

17 aug 2012 11:07 #1 av Ronnie Lidström
Om ni ska tex plinta upp en normcentral, vad använder ni för plintar då? Finns ju alla möjliga specialplintar med flera våningar osv.

Eller kör ni med vanliga standardplintar?

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 aug 2012 13:31 #2 av Marcus Lundström
Ärligt tala så om vi behöver en större central som är lämplig att plinta upp så beställer jag den från en skåpsbyggare. Det blir alla gånger billigare än att själv lägga tid på att bygget och lagerföra plintar och annat material etc. Samt att göra förbindningsscheman.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 aug 2012 14:20 #3 av Martin
Beställer alltid från en skåpstillverkare. Blir bra. kostar men fan vad nöjd man är!

Är flervånings plintar som används. typ Wago's? tror jag det är.

42

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 aug 2012 15:06 #4 av Rikard Ågren
Det här är bra grejer

www.phoenixcontact.se/nyheter/22953_46613.htm

Wagos flervåningsplintar är också mycket bra

Projektledare el, styr och automation

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.040 sekunder