Forum
Elbranschen
Elmaterial
Vad använder ni för plintar?
Vad använder ni för plintar?
Mindre
Mer
Inlägg: 3484
Tack mottaget: 613
17 aug 2012 11:07 #1
av Ronnie Lidström
Om ni ska tex plinta upp en normcentral, vad använder ni för plintar då? Finns ju alla möjliga specialplintar med flera våningar osv.
Eller kör ni med vanliga standardplintar?
Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.
Mindre
Mer
Inlägg: 596
Tack mottaget: 118
17 aug 2012 13:31 #2
av Marcus Lundström
Ärligt tala så om vi behöver en större central som är lämplig att plinta upp så beställer jag den från en skåpsbyggare. Det blir alla gånger billigare än att själv lägga tid på att bygget och lagerföra plintar och annat material etc. Samt att göra förbindningsscheman.
Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.
Martin
Offline
Expert
Installationselektriker på medelstora jobb mm
Mindre
Mer
Inlägg: 880
Tack mottaget: 84
17 aug 2012 14:20 #3
av Martin
Beställer alltid från en skåpstillverkare. Blir bra. kostar men fan vad nöjd man är!
Är flervånings plintar som används. typ Wago's? tror jag det är.
42
Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.
Mindre
Mer
Inlägg: 1705
Tack mottaget: 185
Forum
Elbranschen
Elmaterial
Vad använder ni för plintar?
Sidan laddades på: 0.040 sekunder