Hade fått ett par armaturer av en som tyckte de var grymt fula. Något jag instämde på dirext.
Iaf det föll mig så att de kom med mig hem och hittade senare upp på vinden för att där slipper man se deras fulhet.
Är säkert inköpte på Typ Jem och Fix, Jula, eller Ahsell skulle inte förvåna mig.
Billig Jävla skit! Plasten sprack för ingenting. Ett fäste på en armatur gick sönder när jag skulle skruva dit den.
Trångt med kopplings utrymme. Är nog tanken att de ska sättas direkt på en takdosa.
Finns ingen jordplint som man kan lägga jorden på även om nu armaturen är dubbel isolerad så brukar det för det mesta finns en plint för det.
Fula och sluter inte tätt. De tre små vridelåset för att hålla plastglaset på plats känns väldigt Billiga och man får använda våld för att få dit den då den inte känns helt rund.
Jag kommer aldrig mer montera upp en sådan här skit. Åker isf och köper något jag vet funkar istället.
Ja, t.ex. SG Chef är ju grym! Underskäpsarmatur med spottar. Även SG (nånting) IP44 utomhusspottar är väldigt bra. Känns skönt när man får deras rejäla fjädrar på fingret också.
Men det finns tydligen skit hos domm också. Billiga armaturer är nog det värsta som finns.
Visst. Det finns säkert bra produkter och mindre bra produkter.
Frustrationen tar ju över när det jävlas. Någon här inne kanske tycker de är bra och ser fina ut.
Förövrigt handlar jag väldigt sällan på Ahsell numera. Blir Elektroskandia eller Selga för min del. Någon ynka gång åker man till Ahsell för att köpa något verktyg eller en bunt vp rör. Annars så håller jag mig ifrån där. Enda fördelen med Ahsell här är att de har ett bra verktygs sortiment.