Dagens "fiskning"!

08 mar 2013 20:32 #21 av Per Wendt
Svar från Per Wendt i ämnet Dagens "fiskning"!
Ang. Ullareds-Kjell i Marcus inlägg:

”sånt jävla MÖG allså…det e SKIT!!!”

Jag sprang på Kjell förra året i Malmö och vi snackade en lång stund om allt mellan himmel och jord…då berättade Kjell att han är utbildad elektriker (gick på Kockums yrkesskola om jag nu minns rätt) men har aldrig jobbat inom yrket. Är precis den person som syns på femman, inget skådespel med andra ord, hehe, mycket skön personlighet…

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

09 mar 2013 17:18 #22 av Johan Ullberg
Svar från Johan Ullberg i ämnet Dagens "fiskning"!

Per Wendt skrev: Ang. Ullareds-Kjell i Marcus inlägg:

”sånt jävla MÖG allså…det e SKIT!!!”

Jag sprang på Kjell förra året i Malmö och vi snackade en lång stund om allt mellan himmel och jord…då berättade Kjell att han är utbildad elektriker (gick på Kockums yrkesskola om jag nu minns rätt) men har aldrig jobbat inom yrket. Är precis den person som syns på femman, inget skådespel med andra ord, hehe, mycket skön personlighet…

Det var tusan du samlar inte bara på gamla elprylar, utan numer också på gamla (elektriker-)original. Att bli så förbannad på ett skohorn, det slår till och med mina vedermödor i stockholms infartstrafik...

/U
Följande användare sa tack: Per Wendt

09 mar 2013 19:14 - 09 mar 2013 19:15 #23 av Patrik Hedlund
Svar från Patrik Hedlund i ämnet Dagens "fiskning"!
"Ollared"... DET HETER "ULLARED"! :whistle: (Kjells fru måste lära sig att prata)

Fil bilaga:

Serviceelektriker som sysslar med KNX och annat kul!
Följande användare sa tack: Per Wendt

09 mar 2013 21:07 #24 av Per Wendt
Svar från Per Wendt i ämnet Dagens "fiskning"!
(eller resten av Sverige måste lära sig att förstå...) vi ses i Malmö i maj...
Följande användare sa tack: Patrik Hedlund

09 mar 2013 22:01 #25 av Martin
Svar från Martin i ämnet Dagens "fiskning"!
Jag tycker bara de är så löjliga. Att ens folk ställer upp på att vara med i Ullared är ju konstigt Är verkligen folk så tröga? Enda personen jag faktiskt tycker synd om det är just Morgan Lite elakt att skämta om han när han inte kan hjälpa det.

Sen är det ju givetvis vinklat en hel del men ändå. Finns en anledning till varför många av personerna som ställt upp där har fått en hel del otrevliga påhopp.

42

Sidan laddades på: 0.096 sekunder

Från Facebook-gruppen