Den andra raden första till höger i bild liknar en propphuv jag har här hemma fast den är mer rundad i nederkant.
Tråkigt nog i yngre dra så slängde man en hel del fina propphuvar. Idag samlar jag på de fast är svårt att få tag i äldre modeller. är mest Gänga 2 och 3 övriga modeller är ovanliga
Har även jag sett ett par glas propphuvar och ett par bruna propphuvar tror faktiskt jag har sett 2-3 hela centraler med det. och ett orört 70 tals kök. Smälte in bra faktiskt.
haha Skulle ju fixa en när jag började jobba igen, men det har varit lite si och så med det.... Men då får jag väl använda inbjudan till nästa gång då =)
Jag kan inte heller minnas att jag fått någon inbjudan. Men det är ju lite si så där med postgången nu för tiden, så den måste ju ha försvunnit på vägen upp :rulla:
du är så välkommen när som helst, bara jag vet några veckor i förväg...använder nämligen ett rum extra för elskrot-utställning som annars är familjens gym, i vanliga fall finns det bara en smal gångväg in till samlingarna
Stötte på en central för ett tag sedan. Dock saknades en av proppphuvarna och var ersatt med en vanlig vit. Det var ett vanligt "skåp med dörr" och inget luxigt hela centralen i samma färg. utan endast säkringarna. Varför jag inte tog bilder vet jag inte. Får väl glida förbi och titta till det någongång.
Trevligt att du tyckte om det spännande paketet =)
Ska se om jag inte kan rota fram mer från elnätet... Det finns mycket gammalt men fortfarande fungerande saker där ute.