Hur gör ni när ni planerar in jobb i kalendern? Jag har tidigare kört med google kalender. Men nu när vi blivit två på firman så började jag att testa KBBS (Mowin) inbyggda kalender. Problemet är att jag inte kan från min telefon lägga in i min anställdes kalender, utan måste då sitta vid en dator. Och då tappar den sin poäng då jag vill skriva in det direkt när jag får in jobbet så jag inte glömmer.
Jag funderar på att fixa något med google kalender och sedan synca hans telefon med den kalendern. Vet inte om det går men jag tänkte kolla upp det, har ni några bättre tips?
Jag kör med googles. Fu gerar riktigt bra. Även om vi har många kalenrar. För jobbet, andra jobbet och en bunt till för sporter och föreningar. Lätt att överskåda.
Deras nya system är uppe på app.movin.se eller .com, kommer inte ihåg vilket. Men där har de inte hänt något.
De största problemen med deras kalender kommer inte att fixas den närmaste tiden.