Planering

18 feb 2016 19:18 #1 av Rulle
Planering skapades av Rulle
Hur gör ni när ni planerar in jobb i kalendern? Jag har tidigare kört med google kalender. Men nu när vi blivit två på firman så började jag att testa KBBS (Mowin) inbyggda kalender. Problemet är att jag inte kan från min telefon lägga in i min anställdes kalender, utan måste då sitta vid en dator. Och då tappar den sin poäng då jag vill skriva in det direkt när jag får in jobbet så jag inte glömmer.
Jag funderar på att fixa något med google kalender och sedan synca hans telefon med den kalendern. Vet inte om det går men jag tänkte kolla upp det, har ni några bättre tips?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

18 feb 2016 19:40 - 13 jun 2016 16:23 #2 av Borttagen användare
Svar från Borttagen användare i ämnet Planering
.

18 feb 2016 19:41 - 08 jun 2016 21:07 #3 av Borttagen användare
Svar från Borttagen användare i ämnet Planering
.

18 feb 2016 19:43 #4 av Rikard Ågren
Svar från Rikard Ågren i ämnet Planering
Vi kör också Mowin. Tror det är en ny version på G där detta kan vara åtgärdat. Vet dock inte när den dyker upp

Projektledare el, styr och automation

18 feb 2016 20:35 #5 av Tobias
Svar från Tobias i ämnet Planering
Jag kör med googles. Fu gerar riktigt bra. Även om vi har många kalenrar. För jobbet, andra jobbet och en bunt till för sporter och föreningar. Lätt att överskåda.

Doing fun stuff

13 mar 2016 15:39 #6 av Rulle
Svar från Rulle i ämnet Planering
Deras nya system är uppe på app.movin.se eller .com, kommer inte ihåg vilket. Men där har de inte hänt något.
De största problemen med deras kalender kommer inte att fixas den närmaste tiden.

Sidan laddades på: 0.098 sekunder