Använder inte själv något i dags läget, men en funktion är väl ett analys verktyg för uppföljning av kunder. T ex tid, material, omsättning mm.
Sen är det nog välkommet med en utskicksfunktion (mail, sms) till alla kunder. Behov kanske finns att kategorisera kunderna (privatpersoner, företag och Statliga inrättningar mm) för sedan skicka lämplig information till dessa?
Någon mer lämpad kan säkert fylla på med mera....
Mitt fokus ligger mot installatörer så det får inte svälla för mycket. Största problemet är hur man integrerar mail i sitt crm. Flertalet kör exchange idag eller annan lösning.