Snälla Magnus: Fokusera på att få klart de grundläggande funktionerna först och lägg allt annat på hyllan!
Viktigt: Prissättning material, Fakturering, ROT, Skapa Lönerapport, Registrera tid i framtiden (t.ex. att kunna lägga in semester/föräldraledighet i förväg.
Har sagt det förut o säger det igen, satsa på att få funktion på det som finns....släpp allt annat....
Efter det, satsa på en funktion i taget....
Kim Bengtsson
Allt material som du taggar kommer du snabbt åt från huvudvyn.
Perfekt om du skall snabbt skall ha ett e-nummer eller när du skall lägga en beställning.
Du kan även skriva ut en artikellista sorterat efter taggar och ha med i bil eller pärm.
I appen blir upplägget snarlikt, dock utan editeringsmöjlighet.
Jag har redan svarat dig på mail, men kan vara bra för andra.
Min utvecklare fick komplikationer med sitt nyfödda barn så det blev ett avbräck i
utvecklingen.
Men nu är han i tjänst igen.
För att det skall gå snabbt att beställa material istället för att ringa så kommer man snart
kunna beställa och lägga i kundvagn via materialflödet som kommer i appen.
Dels ser du det dagliga flödet av material och dels så kan du snabbt lägga beställning på material via beställningsfunktionen.
Gamla projekt är svårt att migrera, men om ni kan skapa en strukturerad fil av era kunder.
Semikolon separerad eller dylikt läser vi in det till er. Kostnaden för det manuella arbetet är 500 kr.