Har en Compare-IT Smarta Hem-anläggning över

16 okt 2019 20:14 - 11 nov 2020 20:18 #1 av Markus Nilsson
=================

OBS Såld!

=================



Jag fick med en färdigprogrammerad Compare-IT Home Line med huset men hade redan bestämt mig för KNX. Så nu har jag den över, bifogar bilder på Home Line-enheten. De fyra kontaktorerna följde med. Jag har inte använt Compare-IT själv så jag kan inte berätta så mycket om det förutom att som knappar kör man trådbundet, återfjädrande knappar av valfritt fabrikat. Och appen ser bra ut, mer info finns på hemsidan.  https://www.compare-it.se/home-line/




Skicka PM om intresse finns att köpa den. Vet tyvärr inte hur mycket jag betalat för den då vi köpte nyckelfärdigt. I ett räkneexempel på hemsidan räknar de på 30.000:- men det är såklart med installation, och vilken produkt det gäller framgår inte. Hur som helst så är det inga sådana pengar jag tänker mig! 4.000 spänn kanske för Home Line, kontaktorerna får man för marknadspris om man vill, men då vi är yrkesfolk här har ni kanske egna favoritmärken ;)

/Markus
Bilagor:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

21 okt 2019 21:29 #2 av Markus Nilsson
Tycker du att det ändå är för dyrt så säg till, vi kan säkert komma överens om nåt :)

/Markus

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 dec 2019 20:46 #3 av Johan friis
HejMarkus,ärgrymtintresseradavdinanläggning!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

05 jan 2020 16:18 #4 av Markus Nilsson

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

11 nov 2020 20:18 #5 av Markus Nilsson
Hej William!

Jag är ledsen men den är redan såld. Missade att uppdatera posten, fixar det nu.

Hoppas att du hittar det du söker!

/Markus

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.155 sekunder

Senaste foruminlägg