fluxio.se Forum
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Om man inte har fiber vad är bästa sättet att få bra uppkoppling? En dong?
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Om man inte har fiber vad är bästa sättet att få bra uppkoppling? En dong?

Om man inte har fiber vad är bästa sättet att få bra uppkoppling? En dong? 21 jul 2018 17:10 #1

• Eric Lander
  • ( Användare )
  • Junior
Vi har inte fiber där vi bor nu och det kostar lite för mycket för att dra fiber nu. Vad är bästa förslaget eller det bästa man kan göra för att inte få nät som går sakta, det går hälften så snabbt som i Stockholm och känns som det går år mer också???

Re: Om man inte har fiber vad är bästa sättet att få bra uppkoppling? En dong? 24 jul 2018 08:32 #2

• elmont
  • ( Användare )
  • Junior
Hos mig fungerar ADSL utmärkt och eftersom jag har nära till växel och relativt ny markkabel så kommer det att tuffa på och gå i många år till. Sedan spelar det stor roll vilka behov man har för det är stor skillnad på behovet mellan olika användare.

Re: Om man inte har fiber vad är bästa sättet att få bra uppkoppling? En dong? 24 jul 2018 10:20 #3

• Tobias
  • ( Användare )
  • Junior
Det varierar stort. Var du bor, mobiltäckning. Vilka krav på hastighet och svarstider. Datamängd.

Jag själv har mobilt bredband och fungerar toppen. Använt det i över 6 år nu.
Doing fun stuff
  • Sida:
  • 1
Tid för att skapa sida: 0.20 sekunder
Senaste foruminlägg

Vill du få senaste nytt från Fluxio.se till din E-post?

Klicka här!

Vill du vara säker på att inte missa något viktigt och intressant som händer på Fluxio.se? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
(Utskick görs ungefär en gång per månad och kan när som helst sägas upp)
Dina mottagna Tack!
Finns inga ämnen att visa