Elinstallatör för regelefterlevnad - tjäna extra pengar!
fluxio.se Forum
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Elinstallatör för regelefterlevnad - tjäna extra pengar!
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Elinstallatör för regelefterlevnad - tjäna extra pengar!

Elinstallatör för regelefterlevnad - tjäna extra pengar! 02 maj 2018 13:44 #1

Hej,

Jag är chef för ett mindre företag som gör många elkonstruktioner (Eplan) och en del skåpsbyggen, vi har normalt inte gjort så många installationer utan det har kunderna ofta löst själva. Vi har dock några uppdrag nu där kunden kräver att vi ska vara en behörig elinstallatör och att vi ska utföra installationen utan support från dom.

Jag söker därför efter en behörig elektriker (minst AL) som har egen firma och är intresserad att vara knutna till oss som elinstallatör för regelefterlevnad. Jag behöver hjälp att kontrollera och upprätta en bra kontrollplan samt att få registrera elektrikern som vår elinstallatör för regelefterlevnad.

Jag betalar naturligtvis för de timmar som det arbetas med kontrollplanen, samt sedan en fast summa en gång i månaden utan motkrav på genomfört arbete.

En bra möjlighet att tjäna extra pengar utan att behöva lägga ner så mycket arbete!

Om det är någon som är intresserad, hör av er till mig på epost: eric (snabel-a) erian.se
  • Sida:
  • 1
Tid för att skapa sida: 0.23 sekunder
Senaste foruminlägg

Vill du få senaste nytt från Fluxio.se till din E-post?

Klicka här!

Vill du vara säker på att inte missa något viktigt och intressant som händer på Fluxio.se? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
(Utskick görs ungefär en gång per månad och kan när som helst sägas upp)
Dina mottagna Tack!
Finns inga ämnen att visa