fluxio.se Forum
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit?
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit?

Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit? 26 okt 2011 20:57 #1

• Patrik Hedlund
  • ( Moderator )
  • Moderator
  • Serviceelektriker
Detta kan kanske vara ett lite känsligt ämne, men som rubriken säger, har ni blivit osams med en kund någon gång om något och i såfall vad?
Har det resluterat i att ni stuckit utan att färdigställa?

Man hör ju ibland om hantverkare som hamnar i bråk med kunderna så att det slutar i skällsord och ofärdiga arbeten.

Personligen så har ju inte jag jobbat som serviceelektriker så länge för att upplevt alla typer av kunder, men jag tvivlar på att jag skulle komma i bråk med någon kund så att jag blir så arg att jag åker därifrån. Brukar försöka vara rätt så ödmjuk.

//Patrik
https://www.pixeltopic.com/image/qejprgvbtnkfml/

Serviceelektriker som sysslar med service och olika slags renoveringar och nybyggnationer hos främst privatpersoner. Både direkt mot kund och genom mindre byggfirmor.
Senast redigerad: 26 okt 2011 21:01 av Patrik Hedlund.

Re: Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit? 26 okt 2011 21:02 #2

• Ronnie Lidström
  • ( Moderator )
  • Administratör
  • Elinstallatör, ABL
Intressant tråd..

Kan bara tipsa om funktionen Skriv anonymt inlägg för den som vill berätta en historia som egentligen är för "snaskig" för att berättas på ett öppet forum

Har själv aldrig hamnat i bråk eller ens speciellt häftig argumentation med någon kund. Är nog för "mesig" för det.
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Re: Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit? 27 okt 2011 17:29 #3

• Rikard Svensson
  • ( Användare )
  • Junior
  • Brand - Inbrott - Passer - CCTV
Jobbar inte mot privatkunder så det lär aldrig ske...kunden har ju alltid rätt

Anläggningskötare Brandlarm SBF 110
Anläggningskötare Sprinklerlarm SBF 120

Re: Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit? 28 okt 2011 00:09 #4

• Tobias Karlsson
  • ( Användare )
  • Expert
  • LInjemontör, Starkströmselektriker
Jobbar ju enbart mot elverk model större, men deras kunder har man väl haft lite debatter med...
/Linjemästare Karlsson

Re: Har ni blivit osams med en kund någon gång och stuckit? 28 okt 2011 07:14 #5

• Ronny
  • ( Användare )
  • Färsking
Inte personligen, har dock sett en kund och en byggare råka i handgemäng på gräsmattan utanför bygget i samband med en besiktning ..
  • Sida:
  • 1
Tid för att skapa sida: 0.29 sekunder
Senaste foruminlägg

Mer ämnen »

Vill du få senaste nytt från Fluxio.se till din E-post?

Klicka här!

Vill du vara säker på att inte missa något viktigt och intressant som händer på Fluxio.se? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
(Utskick görs ungefär en gång per månad och kan när som helst sägas upp)
Dina mottagna Tack!
Finns inga ämnen att visa