fluxio.se Forum
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Att byta yrke..
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Att byta yrke..

Att byta yrke.. 22 aug 2016 16:14 #1

Hallå, viste inte riktigt vart jag skulle lägga den här diskussionen, men tycker inte den riktigt platsar i platsbanken. Provar här i offtopic!

Har sedan ett år tillbaka haft rejält ont i kroppen efter en arbetsskada, har många dagar svårt att utföra mitt jobb, min chef tycker det går bra och säger att jag ska ta det lugnt och ta pauser när det behövs.

Men personligen vill jag göra mig förtjänt av lönen, känns som man drar ner andra när man inte jobbar på ordentligt!

Så har på senare tid funderat på att säga upp mig, men behöver då tips på vad man kan använda min 6åriga erfarenhet till. Har nästan enbart jobbat med nyinstallation på villor, med någon vecka här och där på både storbyggen, industri och enstaka service jobb i bebodda lägenheter.

Det första jag kom att tänka på var säljare på någon elgrossist, men sen tog det stopp.. har ingen större lust att börja plugga på heltid, men funderar på att ta en CAD-kurs på distans.

Finns det fler självklara alternativ som jag missat?

Re: Att byta yrke.. 22 aug 2016 17:21 #2

Säljare hos leverantör, junior elkonstruktör eller mätarservice/handläggare hos elbolag.
Projekt & Servicetekniker
Niko Home Control
Följande användare (n) sa tack: tobi
  • Sida:
  • 1
Tid för att skapa sida: 0.34 sekunder

Vill du få senaste nytt från Fluxio.se till din E-post?

Klicka här!

Vill du vara säker på att inte missa något viktigt och intressant som händer på Fluxio.se? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
(Utskick görs ungefär en gång per månad och kan när som helst sägas upp)
Dina mottagna Tack!
Finns inga ämnen att visa