fluxio.se Forum
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum

Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum 03 maj 2017 18:05 #1

• joakim
  • ( Användare )
  • Färsking
Joakim Nilsson heter jag och studerar vid en yrkeshögskola där jag just nu skriver ett arbete om Kompletterande Skyddsutjämning i bad, samt duschrum.
Arbetet behandlar i vilken utsträckning kompletterande skyddsutjämning utförs eller ej i samband med renovering av bad samt duschutrymmen i hemmiljö, sk. rotjobb hos privatpersoner.

Enkäten innehåller 7 stycken frågor och tar någon minut att svara på. Vore väldigt tacksam om folk från forumet ville delta. Undersökningen är helt anonym.

Enkäten hittar ni här:

sv.surveymonkey.com/r/K6C9F7Z

Re: Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum 03 maj 2017 18:31 #2

• Ronnie Lidström
  • ( Moderator )
  • Administratör
  • Elinstallatör, ABL
Vi gjorde det ett tag men nu på senaste tiden så tycker inte jag att det brukar finnas nånting att skyddsutjämna!

Alla rör som rörmokaren kommer med är av plast osv..

Hur gör ni andra?
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Re: Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum 03 maj 2017 20:08 #3

• Electrum
  • ( Användare )
  • Forum-kung!
Jag håller mest tummarna och hoppas att jag inte ska stöta på "problemet"
"Varde ljus"
1 Mosebok 1:3

Re: Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum 03 maj 2017 20:34 #4

• Johan
  • ( Användare )
  • Junior
Vi har precis stött på detta problem, ROT renovering av 2 lägenheter. Rörmokarn kör kopparrör, så vi jordar i fördelningslådan till vattnet ( tar jord från badrumsmatn).

Re: Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum 04 maj 2017 04:36 #5

• Bo Siltberg
  • ( Moderator )
  • Moderator
Hur räknade ni på risken som gjorde denna skyddsutjämning nödvändig i badrummet?

Re: Enkätundersökning om Kompletterande Skyddsutjämning i badrum 04 maj 2017 10:28 #6

• Johan
  • ( Användare )
  • Junior
Vi mätte om Ink rör hade "sann" jord och det hade röret. Och att allt är utanpåliggande gällande vvs
  • Sida:
  • 1
Tid för att skapa sida: 0.67 sekunder
Senaste foruminlägg

Mer ämnen »

Vill du få senaste nytt från Fluxio.se till din E-post?

Klicka här!

Vill du vara säker på att inte missa något viktigt och intressant som händer på Fluxio.se? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
(Utskick görs ungefär en gång per månad och kan när som helst sägas upp)
Dina mottagna Tack!
Finns inga ämnen att visa